Tuntikuvaukset

Flow
Flow

Vinyasa Flow

Vinyasa Flow on dynaaminen harjoitus, jossa liikutaan hengityksen tahdissa sulavasti asanasta toiseen.

Flow jooga kehittää voimaa, kestävyyttä ja lisää liikkuvuutta. Jokainen tunti on aina erilainen, riippuen ohjaajasta sekä tunnin mahdollisesta teemasta (esim. kierrot, taaksetaivutukset ym.).
Tunti sopii aloittelijoille sekä jo joogaa harrastaneille!
Lisäksi järjestämme säännöllisesti Vinyasa Flow joogan alkeiskursseja missä käydään läpi perusteita: tutustuen fyysisen harjoituksen asanoihin sekä hengitystekniikkaan.

Yin
Yin

Yin

Yin on passiivinen, rauhallinen ja ennen kaikkea kehoa avaava harjoitus. Asennoissa pysytään useampi minuutti, näin avaten tilaa mm. sidekudoksiin ja ligamentteihin. Kehoa ja mieltä tasapainoittava, hermostoa rauhoittava harjoitus vie meidät syvemmälle kehon kireyksiin ja lukkoihin, vauhdittaen samalla sidekudosalueiden aineenvaihduntaa. 
Yin&Yang
Yin&Yang

Yin&Yang

Tunnilla yhdistyy joogan molemmat puolet; dynaamisuus ja syvävenyttävä harjoitus. Yang on dynaaminen, lihaksista tehtävä, maskuliininen osa harjoitusta, kun taas Yin on pysäyttävä, avaukset passiivisia, feminiininen osa harjoitusta. 

Aerial
Aerial

Aerial

Ilmajooga sitoo yhteen ilma-akrobatian ja joogan luoden kehoa palvelevan, mielettömän harjoituksen! Tunnilla käytetään tukena katosta roikkuvaa silkkikangasta, joka kannattelee kehoa ja antaa harjoitukselle uudet ulottuvuudet. Jo ensimmäisen kerran jälkeen huomaat rangan pidentyneen ja ryhdin parantuneen! Tunnit ovat joko dynaamisia (Yang) tai lempeitä (Yin).


Ei sovellu raskaana oleville!

Ethän käytä koruja/vahvaa meikkiä tunneilla, silkkien suojaamiseksi.

Tuntien ryhmäkoko on max. 9 hlöä.


Avoimet harjoitukset

Studio ja harjoitus välineet (myös silkit) käytössäsi vapaasti. Harjoitus tapahtuu omatoimisesti, ei ohjausta!

Meditaatio

Ohjattu meditaatioharjoitus.

Huomioithan


Tunnit ovat kestoltaan 60 - 90 min, viikkokalenterista näet tunnin pituuden.

Pidäthän huolen omasta hygieniasta, pesethän maton käytön jälkeen ja siivoathan aina omat jälkesi studiolla.

Jos sinulla on terveydellisiä rajoitteita tai, jos olet raskaana, anna opettajasi tietää, jolloin hän voi parhaiten tukea sinun harjoitustasi.

Harjoitus tapahtuu aina omalla vastuulla!